Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. | Více informací | Přijmout

6. 12. 2019

Jak efektivně na e-shop?

E-shopy jsou nejen jednoduchým a efektivním způsobem, jak prezentovat vaše produktové portfolio, ale čím dál tím více i velmi výhodným obchodním kanálem.

Očekávaný objem prodejů odhaduje server Statista.com na více jak $4 triliony do roku 2020. Velké číslo a mnoho možností, ale také zároveň nákladová zátěž pro provozovatele. Je mnoho poskytovatelů služeb pro e-shopy, ale je dobré se zamyslet nad tím, jestli přednastavené hostingové řešení je to správné pro váš online obchod, obzvlášť jestliže se jedná o obchod, jehož struktura není zase až tak jednoduchá.

Webový hosting vs. virtuální privátní cloud

Pokud potřebujete rychlé, jednoduché řešení, abyste pouze naklikali své produkty a hotovo, potom je hosting ta nejlepší volba. Funguje to velmi dobře v případě, že nemáte komplexní databáze, složitá napojení na další systémy, ale jste vcelku jednoduchý obchůdek. V ceně měsíčního hostingu dostanete vše připravené a jediné, co musíte naklikat navíc, jsou online položky. Publikovat a prodáváme.

Když ale máte obchůdek, který nejde zařadit do té první kategorie, a vaše webová prezentace je složitější či komplexnejší, pak pro vás zřejmě nebude běžný webhosting tím správným řešením. Virtuální privátní cloud (VPC) vám nedá vše naservírovné, ale poskytne vám veškeré zázemí, ať už je váš systém sebekomplexnější. Poskytne vám totiž virtuální výpočetní zdroje, ze kterých si sestavíte systém přesně dle vašich konkrétních potřeb. A na tuhle maximálně přizpůsobivou infrastrukturu můžete nainstalovat libovolný systém, včetně CMS jako je WordPress, Drupal nebo Joomla.

VYZKOUŠET DEMO Virtuálního prIvátního cloudu

 

V příštím článku se podíváme na to, jakým přínosem je cloud pro e-shop s ohledem na výpočetní výkon.

Sdílet